Niin hyvää huomenta kaikille. Taas on uusi päivä käsillä ja toivottavasti tulee hyvä päivä. Miksei tulisi.... Nyt olen yksin kotona , mies aamuvuorossa töissä. Ainoat seuralaiset kissa ja koira. Kissa , Milla, on tuossa tietokone pöydällä katselemassa mitä teen. On melkein vakio että tulee pöydälle käveleskeleen. Koira,Putte, nukkuu vielä yöunillaan, On vanha herra ja tarvii paljon unta.

Unesta puheen ollen, Mikähän siinä on että mun rytmini on ykskaks käänytynyt kokonaan. Ennen olin illan virkku ja aamun torkku. Nyt on aivan päinvastoin. Illalla aikaisin nukkumaan ja aamulla hyvissä ajoin ylös. Aika jännä juttu ja en ole tietoisesti yrittänyt kääntää rytmiä tapahtui ihan itselleen pikkuhiljaa.

Ostettiin eilen MONZA CROSS BIKE(kuva http://www.kikkali.vuodatus.net), kun olen niin laiska lähtemään ulos kävelylle. On mukavampaa tehdä sisällä kunotilua. Ajattelin ensin joka päivä 15 min ja siitä sitten pikkuhiljaa lisäten samaan tahtiin kun kunto kasvaa. Peruskuntoni on tällä hetkellä tosi heikko. Kun en ole viitsinyt liikkua tarpeeksi ja olehan vielä kaiken kukkuraksi tosi pullukka. Sekin vähentää haluja liikkua. Mutta nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja aloittanut laihiksen(http://www.laihdutus1.suntuubi.com) ja liikunnan. Perustin oman blogin laihdutukselle ja pidän vihkoon ruokapäiväkirjaa. Jotenkin ne tekee asiasta vielä enemmän todellisen. Mutta kylläpäs tässä tuli taas liirumlaarumia kerrakseen.....

VIELÄ KAIKILLE MUISTUTUKSEKSI   TÄÄLLÄ ASKARTELUAIHEISTA ARVONTAA, TERVETULOA MUKAAN

Pihalta otettua kuvaa.